EBC Sintered SR са своя собствена категория накладки
Произведени в американския завод на EBC Brakes, SR захапват по-здраво и издържат по-дълго, без да увреждат дисковете. Това не са първите синтеровани накладки на пазара, но други такива няма да намерите.
Износването на диска е сведено почти до нулата с помощта на иновативна технология за трансфер на покритието при изработката на сплавта. „Твърдата“ накладка се свива по-трудно, което води до по-добро усещане на педала.
Тестове показват 3—5 пъти по-дълъг живот от конкурентните полуметални накладки.
Сплавта на SR11™, създадена да постига среден коефициент на триене, е предназнчена за монтаж на предната ос на улични базови автомобили, където има висок ABS ефект върху автомобила, както и за предната и задната част на състезателнит автомобили. Поради това SR се произвеждат само в ограничени количества за ултрабързи автомобили, или изцяло за състезателни апарати като AP, Brembo, Alcon и Wilwood.
Най-голямото предимство на SR е по-здравата „захапка“, минимално износване и най-ниската цена на състезателния пазар от всички други наклдки.
Друго огромно предимство е почти мигновеното спиране, което SR постига лесно чрез напасването на накладките с дисковете в най-екстремни условия – от студени до 900 °C.
Просто ги монтирайте и сте готови за състазения, тъй като не се налага изгарянето на летливи вещества – поредната иновативна технология за рейсингови накладки.
Десетки топ отбори се сътезаваха с SR през 2021 г. и всеки един от тях направи повторни заявки за състезателния сезон на 2022.
Ако наистина искате да печелите състезания, трябва да пробвате този продукт.
Монтажен съвет — използвайте SR21 отпред и SR11 отзад.
SR21™…
EBC Sintered SR са своя собствена категория накладки.
Произведени в американския завод на EBC Brakes, SR захапват по-здраво и по-дълго, без да увреждат дисковете. Това не са първите синтеровани накладки на пазара, но други такива няма да намерите.
Износването на диска е сведено почти до нулата с помощта на иновативна технология за трансфер на покритието при изработката на сплавта. „Твърдата“ накладка се свива по-трудно, което води до по-добро усещане на педала.
Тестове показват 3—5 пъти по-дълъг живот от конкурентните полуметални накладки.
Сплавта на SR21™, създадена да постига среден ултра-висок коефициент на триене, е предназнчена предназначени само за предната и задната част на състезателни автомобили с контрол на отклонение. Поради това SR се произвеждат само за изцяло състезателни апарати като AP, Brembo, Alcon и Wilwood.
Най-голямото предимство на SR е по-здравата „захапка“, минимално износване и най-ниската цена на състезателния пазар от всички други наклдки.
Друго огромно предимство е почти мигновеното спиране, което SR постига лесно чрез напасването на накладките с дисковете в най-екстремни условия – от студени до 900 °C.
Просто ги монтирайте и сте готови за състазения, тъй като не се налага изгарянето на летливи вещества – поредната иновативна технология за рейсингови накладки.
Десетки топ отбори се сътезаваха с SR през 2021 г. и всеки един от тях направи повторни заявки за състезателния сезон на 2022.
Ако наистина искате да печелите състезания, трябва да пробвате този продукт.
Монтажен съвет — използвайте SR21 отпред и SR11 отзад.