Връщане и замяна

Политика за връщане

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, получили сте продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл office@heed-auto.com или тел. 02/ 9341130.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 14 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

Изпратете следните данни на имейл office@heed-auto.com:

  • Номер на поръчка;
  • Дата на получаване на продукта;
  • Имена на клиент;
  • Телефон за връзка;
  • Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод);
  • Посочите причина за връщане.

Моля, осъществете връзка с представител на ЕТ „ХЕЕД-91 - Христо Петров” по телефона, номерът за връзка е 02/ 9341130, преди да изпратите продукта обратно към него.

След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

  • Получател: ЕТ „ХЕЕД-91 - Христо Петров”
  • Адрес: гр. София, ул. Хан Кубрат № 71
  • Тел.: 02/ 9341130
  • Предпочитан куриер: ЕКОНТ
  • Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай ЕТ „ХЕЕД-91 - Христо Петров” ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от ЕТ „ХЕЕД-91 - Христо Петров” стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката, към тях трябва да бъде добавена касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод получени при доставката на продуктите.Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца, който тества продукта и установява причините за дефекта , при фабричен дефект продукта се заменя и връща за сметка на търговеца. При дефект по вина на клиента, същия се уведомява като сумата за куриерската услуга в двете посоки е за сметка на клиента.

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Замяна на продукта с друг от същия вид или за друг продукт

В случай, че желае да замени поръчана и получена стока или желае друг продукт, клиентът има възможност да замени закупената стока в срок до 14 дни от получаването ѝ. Върнатата стока трябва да е с фабрично поставените етикети, в добър търговски вид, да не е използвана и/или изпробвана. Към пратката трябва да бъдат приложени: касова бележка или фактура. В случай на замяна или отказ от поръчката, клиентът заплаща куриерската услуга към ЕТ „ХЕЕД-91 - Христо Петров”. При съгласие с искането за връщане на стоката куриерската услуга е за сметка на купувача.
Клиентът има право да замени закупена стока с избран продукт/и от магазина. Когато клиент иска да замени стока с друга, по-скъпа от тази, която връща.

ЕТ „ХЕЕД-91 - Христо Петров” приспада първоначално заплатената от клиента сума за продукт/и и информира клиента за размера на крайното доплащане.

МОЛЯ при желание за замяна НЕ ПРАВЕТЕ НОВА ПОРЪЧКА ПРЕЗ САЙТА!

Всички въпроси, свързани със замяната и стойностите на продуктите, могат да бъдат доуточнени чрез имейл office@heed-auto.com.

Ако не бъдат спазени описаните условия, замяната няма да може да бъде извършена!

Отказ от поръчка

Клиентите на онлайн магазин ЕТ „ХЕЕД-91 - Христо Петров” могат в 14-дневен срок от датата на получаване да върнат закупена стока. Към пратката трябва да бъдат приложени: касова бележка или фактура и формуляр за връщане, рекламации и замяна. При отказ от сключен договор върнатата стока трябва да е с фабрично поставените етикети, с неразпечатана опаковка, в добър търговски вид, да не е използвана и/или изпробвана. Към пратката трябва да бъдат приложени получените с нея документи: касов бон или фактура, както и попълнен формуляр за връщане, рекламации и замяна. В случай на замяна или отказ от поръчката, клиентът заплаща куриерската услуга към ЕТ „ХЕЕД-91 - Христо Петров”. Стойността на върнатата стока се възстановява по реда на разпоредбите на чл.54 и следващите от ЗЗП, моля да предоставяте коректен IBAN за по-бързо обслужване.

Рекламации

Рекламации могат да бъдат предявени в случай на: констатирани производствени дефекти на стоката, изпратена грешна стока, различна от поръчаната. Рекламации за повредена по време на транспорта стока, се разглеждат само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера. В случаите на рекламация Купувача поема за негова сметка стойността на куриерските услуги. Моля преди да изпратите пратка към нас се свързвайте с наш представител, за да уточните начинът на връщане в случай на рекламация. Рекламации се приемат по реда описан в чл.122 и следващите от ЗЗП.

Всички върнати стоки към ЕТ „ХЕЕД-91 - Христо Петров” трябва да бъдат обезопасени от повреждане по време на транспорта, към тях да бъдат приложени придружаващите доставката до клиента документи, издадени от ЕТ „ХЕЕД-91 - Христо Петров” /касов бон, фактура, стокова разписка. Стоките, окомплектовани с посочените документи, следва да бъдат изпратени на адрес:

  • ЕТ „ХЕЕД-91 - Христо Петров”
  • Гр. София, ул. Хан Кубрат № 71
  • Телефон: 02/ 9341130
  • Не се приемат обратни пратки с наложен платеж.
© 2020 EBC Brakes - ХЕЕД АУТО | Всички права запазени